K&H Bank

  Feladat:
Piackutatás.

  A kutatás célja:
A bankfiókok marketing szemléletű tipizálása; marketing és marketing-kommunikációs programok kidolgozása; vonzáskörzet definiálása, a vonzáskörzet demográfiai és gazdasági jellemzőinek feltárása; konkurenciaelemzés a vonzáskörzeten belül; lakásépítések, beruházások dinamikájának vizsgálata.

  A kutatás módszere:
A bank ügyfeleinek térbeli elhelyezése cím alapján, ügyfélsűrűség alapján a fiók vonzáskörzetének meghatározása, a vonzáskörzet adatainak kigyűjtése és elemzése.

  Elemzések:

Lakossági elemzések: jövedelemre, vásárlóerőre utaló mutatók, lakáskörülmények, közintézetek ellátottsága, bankigényesség trendek.

  Megállapítások és javaslatok:
A megállapítások és javaslatok az elemzés során leszűrt következtetéseket sorakoztatták fel. A megállapítások alapján javaslatok születtek az adott fiók marketing munkájának és specifikus marketing kommunikációs stratégiájának kidolgozásához.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu