Herberson

  Termék:
Sztárok Magazin

  Célcsoport:
A telemarketing során a 25 és 40 év közötti nőket kerestük meg telefonon az ország teljes területén, véletlenszerűen.

  Stratégia:
A célcsoport kiválasztása a geomarketing módszerével történt. A gyors piackutatás keretében a telefonon megkeresett magánszemélyektől az újság olvasottságára vonatkozó kérdéseket tettünk fel (milyen újságokat olvas, milyen rendszerességgel; milyen közszereplőket ismer; milyen célból vásárol újságot; miről szeretne hallani egy újonnan megjelenő bulvárlapban téma és személy szerint).

  Eredmény:
Cégünk 4 délután alatt 500 magánszemélyt kérdezett meg és az eredményeket a megbízó publikálta a lapban.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu