Citroën Hungária Kft.

  Termék:
A Citroën teljes termékkínálata: személyautók és haszongépjárművek

  Cél:
A kampány marketing célja a flottaértékesítés támogatása, az újonnan nyert adatok - a már meglévő Marketing Manager® - CRM adatbázisba töltése, a marketing adatok alapján új stratégia kidolgozása

  Célcsoport:
A kampány célcsoportjában olyan tevékenységű és méretű cégek kaptak helyet, melyekről feltételezhető e járművek iránti érdeklődés. A szegmentálás összetett.

 

  Stratégia:
A háromlépcsős kampány első fázisát a telemarketing  tevékenység képezte, célja friss piaci információ beszerzése, ezt követően pedig a célcsoport érdeklődés szerinti besorolása. A második lépcső tájékoztató levél és információ küldése volt, majd harmadik lépcsőként az érdeklődők utógondozása, mely a területileg illetékes márkakereskedő feladata volt.

  Eredmény:
A négy hétig zajló kampány heti kétszáz értékelhető adatot eredményezett.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu