Accord Zrt.

  A kampány célja:
Az Auchan budapesti és Budapest környéki áruházainak vonzáskörzetében vásárlói promócióval az iskolakezdési iskolaszer bevásárláshoz hitelt, illetve hitelkártyát biztosítanak, azzal a céllal, hogy a hitelkártya tulajdonosok számát növeljék.

  A kampány terjedelme, költségvetési korlát:
20 000 (általános)iskolás család elérése

  Az időzítés:
Az iskolakezdést megelőző iskolaszer-bevásárlás időszaka; 2005. augusztus 7.: megszólítás levélben

 

  Támogató média:
Auchan prospektusban megjelenő akció a fenti határidőre

  Az akció promóciós támogatása:
Kétlépcsős promóció: az első ajándék a boltban megjelenést jutalmazta, a második (értékesebb) ajándék a szerződéskötést honorálta

  A célcsoport kiválasztási stratégia:
Meghatároztuk a kijelölt Auchan boltok vonzáskörzetét a közvetlen szomszédos irányítószámokkal, a következő lépésben a közvetett szomszédos irányítószámokat jelöltük meg. Végül kiválasztottuk a 6-12 éves korcsoportot a körzetekből.

  A kampányt követő telefonos követés és kutatás:
A boltok vonzáskörzetéből maximum 1800 követő telefonhívás lebonyolítása, interjú a kampány vásárlói szempontú értékeléséhez.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu